Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

lördag 28 januari 2012

colour my life with a chaos of trouble

jag är glad att jag inte gjorde min kostkollsuppgift  igår och skrev ner allt jag åt. Men bara för att plåga mig själv så ska jag göra det ändå. 
Efter skolan... :
På Marknaden - massa godisprover,tunnbröd och kokosboll
På Sibylla - Pommes, hehe
Hos Daniel  - Kladdkakesmet, chips, kladdkaka
Hos Elin - Tacos, cola och 12 liter vindruvor
Hos Daniel igen - 4 rostade bröd

Afan. Magisen mår bra och det.
Min eftermiddag var iallefall ett pendlande mellan maxiområdet, daniels hus och elins hus.
Jag sprang därimellan typ 40 gånger kändes det som. Vi var iallefall först hos daniel med massa folk och chillulullade, åt kladdkaka och ja. Dä. 

Hos elin kollade hon, jag och hanna på high school musical och åt hundramiljoner vindruvor. Jag råkade somna lite men det var iallefall jäkligt mysigt. 
bästahästa huhuhu

På natten när vi låg och skulle sova så kom pojkarna victor, daniel och david hem från krogen. Vissa nyktrare än andra och vissa mycket mindre nyktra. Vi  gick ut till dom och spelade fotboll på is och åt toastisar hemma hos danielsan. Jävligt gotttttttt.

Sen sov vi, sen vaknade vi, sen åkte jag hem.
Snart måste jag umgås med dom mongosarna igen för dom är faktiskt på väg hitåt i skrivande stund. Vi ska spela spel, kolla film och såndärnt! trevligt trevligt.

HA DET BRA TOMTAAAAAAAAAR!
Pussss! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar