Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

måndag 16 januari 2012

en såndär natt då j.a.g behöver någonting

att hjälpa mig över svarta vatten


att drunkna är inte så illa 
om det får en att drömma och hoppas på 
att en seglande båt ska komma

och vi går ut och brinner upp i natten 
och skyller allting på våra fyllehuven 
undanflykter och självanklagan 
jag ser domen i dina ögon 





Lite själv-ilsken kväll, men så är det ibland.
 Jag är rätt jobbig så jag har all rätt att vara arg på mig själv. Faktiskt.

Skippade gym idag och åt pudding istället. Det var godare än vad det låter som, tro det eller ej.

Nu ska jag ta mig och lägga mig i sängen och somna innan klockan slår tolv





arg



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar