Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

torsdag 26 januari 2012

kort kan man ta

Here's the days morning bitch



sen vart det

Kladddkakatajjm i skolan! 

Vi skulle bara smaka lite


så jävla goooooooooooooood var den
Mina händer och min mun (utan att hjärnan ens hann fatta det) åt fem bitar.


fein!

busade med fönstergrannarna

Louise zov istället för att äta 


Ja, min dag har varit dä och dä. 
Simmade med amanda efter skolan och bastade lääänge. Mysigt som fan.
Hem och var emo, sen lyssnade jag på håkan och grät för jag blev så glad.
Städade och sen har jag bara legat i min säng hela kvällen.

Nyss kollade vi på ett modern family-avsnitt, så sjukt bra serie och nu skalll jag såva.



Ipod-kamera-överbruk fifan 

Ha det bra my preciouses



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar