Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

söndag 1 januari 2012

Nyårsaftonen år 2011

Dagen började otippat och slutade otippat.
Allt därimelllan var väl någonstans lite förväntat, men ändå inte.
Den otippade början med dagen var att vi slets upp ur våra varma sängar och tvingades ut i kylan, i skogen och ba. Gå runt där.

Fast det var mysigt trots allt, vi grillade korv och marshmallows (jävla fuckstavade ord alltså)
och satt på stenar ett tag och chillade. Erikssons hade tillomed med sig musslor, bröd och vitt vin haha, standard fifan! 


daddy coool




jävligt nyvakna



























När vi hade vandrat klart så satte vi oss i bilen och åkte hem och åt med erikssons, igen haha.
Tove och jag fixade oss lite medans de andra låg döda av trötthet i min säng, sen åkte vi till hallsberg med mooor och martin. Tove hoppade av i östansjö och jag i hallsberg, vid olgyt, hos amanda :) 

Där lallade jag och sex jävligt snygga flickor runt i ett par timmar och lagade mat, dansade, laddade upp osv.


När vi laddat klart så hurtade vi bort till amanda löwestig för lite partaaaaj. Där var vi ett tag tills hennes bror inte ville ha oss där längre,inte polisen heller.
 så vi vandrade vidare till andra sidan hallsberg. Det var långt. Jag hade converse. Det blev kallt. 

När vi kom fram till dit vi skullle så kom la polisa så vi promenerade bortåt igen... Men tillslut (typ fem minuter innan tolvslaget) så kom vi in och kunde kramas runt och önska alla människor ett gott nytt jävlaår!

Efter det gicks det tillbaka till olgyt och åts sallad, kall fläskfilé och kall potatisgratäng. Sattes upp ballonger i taket och lallade. Tyvär var det några idioter som inte fattade vad nej betydde som förstörde kvällen för amanda som bodde där- hängde utanför och skrek och hölls, jävla tomtar alltså.

Jag åkte hem med aron, jerry och johan runt tre nångång? Aron gick hem och sov men jerry,johan och jag la oss under filtar i ishockeysoffan hos erikssons med en fet godisskål i knät och lät natten gå, senare i sällskap av åkesson också. Sverige vann. Bra bra.

Vi hann även med att spana på vretstorp at night ifrån utkikstornet mitt i skogen och jojja lite på ett vattentorn. Mörkt, kallt och jävligt läskigt, men kul haha.

Klockan sju imorse somnade jag i min egen jävla säng och det var huuuuuuuuuuuuuur skönt som helst.
Klockan tre vaknade jag och sen dess har jag mest suttit och glott och funderat på att göra nåt. typ ta på mig kläder, äta, borsta tänder osv. Men det har inte riktigt gått från tanke till handling än. Hehe.


Ah, men det var min nyårsafton iallefall. Lite för mycket kalla promenader och polisbilar, men det hade sina fina stunder och all together så var det väl ett helt okej firande!

Nu ska jag göra exakt ingenting.

Puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar