Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

lördag 31 december 2011

GOD NYTT JÄVLA ÅÅÅR!




Det är väl ioförsig knappt ingen som sitter och läser bloggar vid det här laget.
 nu är alla i färd med att fixa sig, laga mat, balansera i sina nya klackar, spraya, puffa, glittra och greja. Tagga helt enkelt! 

Jag har i år försökt att hålla låga förväntningar eftersom mitt förra nyår var så jäkla bra och jag vill inte .. övertagga liksom. 

Men jag tror ändå att min kväll kommer bli satans bra
så nu taggar jag till här borta på kapuragatan! 



Mister, visa mig den maximala hastigheten
Vart du vill, så fort du kan
Ja, vart du vill, så fort du kan!
Vart du vill - så fort du kan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar