Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

onsdag 1 februari 2012

pigg as a fucking fiesk

Jag är så otroligt jävla trött. Inte i kroppen kanske men i skallen. Jag skrattar åt precis allt, driver mina föräldrar till vanvett (tydligen) och bara dör rent allmänt.

Pappa gick just förbi och gav mig onda ögat och mamma konstaterade nyss  "Lisa du är helkonstig uppifrån och ner!"

Jag vet inte vad som händer riktigt. Jävligt bra humör i kombination med för mycket stress och för lite sömn ger tydligen en jävligt pårökt version av lisa blückert. Passa er för den, den är tydligen inte så skön.

Men det har varit en skitbra dag. Jag fick sitta i kassan och det var skitskojj. Dagen gick fort som fan. Det blev ingen motion och inget gymmande eller så idag, det blev chips och lösgodis iställlet. Orkade inte och jag har ont i benet, faktiskt.

Och jag kom precis på att ,kanske lite i kontrast till mitt inre damp, så stör jag mig sjukt mycket på den röriga looken på min blogg som är just nu.
Det här ska tas tag i, fan va ful den är nu egentligen.

Nu ska det fixas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar