Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

måndag 5 december 2011

And I'm freeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, free faalllin

Man ser nästan på överskriften hur falskt jag alltid lyckas ta den tonen. Så vackert.

Men det är sånt livet är lix. För er som inte har facebook eller fönster kan jag informera om att det snöar, mycket trevligt. Jag blev så glad så när jag såg det.. aw på det alltså.

Min temugg och mitt tända ljus blev plötsligt 100X mysigare när man såg att det snöade liksom!

Just nu sitter jag och försöker skriva på en tyskauppsats. Jävligt tråkigt, jävligt ovärt och jävligt svårt. Usch.
Men när jag är klar med det så ska jag bränna ut en till vintermysskivaoch sen kanske kolla nån majsig film. Chillmode sådär. Ovanligt för miiig osv.

idag var det skönt. Jag tog sovmorgon till halvtio och vi slutade 12:50. Thiht. Jag gymmade efter skolan, ensam igen dom som jobbar där måste ju verkligen tro att jag inte har en enda vän vafan. 


Åkte hem och nu sitter jag här. Äter pepparkakor med ost och smör. Försöker skriva dendär uppsatsen. Kollar på dendär snön i ljuset av gatulyktorna.

Imorgon ska jag åka och handla julklappar, får se om jag får med mig nån trevlig person, annars åker jag väl själv.

Hadetbraaaaa hörrenini


hehew

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar