Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

tisdag 6 december 2011

Jag är en blåval, jag kan ta dig härifrån


Från din öde ö, från dina papper och pennor
Du är en förlorare, men du kan gömmas I min mun
En människa är inte tung att bära på

För vad ska det bli av dig
Vad ska det bli av dig, hej
Ja, vad ska det bli av mig



Hej på er raringar. 
Idag har det varit en fruktansvärt skön dag faktiskt, jag hade sovmorgon och vaknade klockan fyra.

Var helt fullkomligt övertygad om att jag var tvungen att gå upp, jag kollade på klockan flera gånger men det gick bara inte in i skallen.
Efter ett tag när jag hade suttit och glott på den för att fatta varför pekvisaren stod på fyra, förstod jag äntligen att jag kunde sova vidare, så föll jag raka vägen bakåt och knallsomnade om. Så skönt. 
Jag slutade halv ett och åkte till kumla med daniel ganska omgående. Vi hängde på en jättemysig butik hur länge som helst, pillade och diskuterade på/om nästan exakt alla grejer.
Sen promenerade vi runt ett bra tag, tills jag hoppade på ett tåg och åkte vidare till örebro.
 Där skulle jag ha shoppat julklappar men jag hittade inget och orkade inte. Jag köpte en kofta och sen träffade jag victor. Vi skulle också handla julklappar men det sket sig det meeeeeeeeed och det blev mest att gå runt och huttra i jul-örebro.

Men det var en trevlig dag, nu sitter jag och ska skriva en tyskauppsats och städa på mitt rum. (varför avslutar jag alltid med att jag ska städa? dumt att faktiskt göra det nån gång så jag kan sluta tjata om det elleeeere

Imorgon kommer min pulla elin till mig och vi ska väl bara fjamsa runt, trevligttrevligt! 



            Pussss






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar