Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

torsdag 1 december 2011

Härliiga och fantasifulla jag

Denna dag har inte innehållit så mycket bloggvärda saker ,
jag har ett behov av att hävda mig och 
jag inbillar mig att jag har läsare som kollar in på min blogg lite då&då och då tycker att det är kul med något att läsa.

Därför blev det ensånhhära rockig liten ifyllar-lista idag! Tog den från alice där jag ramlade in nyss och tyckte att den var lagom liten och lagom skön att fylla i , något randomfrågor men vafäään


Vi kör va


Vad drömde du inatt? Något mysigt för jag vägrade att vakna


Vilken tv-serie är bäst? Huhuhu. One tree hill fifan
Vad åt du senast? Mandariiiiiiin
Vad är du mest rädd för i hela världen? Jag vet inte, är rädd för allt fan :l

Läser du på baksidan av mjölkpaketen? Alltid

Vad har du för färg på ditt påslakan? Det är det till kudden vaa?En Vit, en grön, en rödprickig och en lilarandig. Damn,det lät som en sjuuukt snygg kombo!

Är du mörkrädd? Som bara faan, men inte när jag är ensam :)

Har du någon gång haft på dig ett par trosor? Nope, är trososkuld

Tänt eller släckt när du ska sova? Tänt!

Godaste drickan till frukosten? Te man, morgon middag kväll

Vill du bli president? Jag är president

Duscha eller bada?Bada

Är du höjdrädd? Nej, ju högre desto bättre

Vilket land vill du åka till? Amerikatt fan

Vad ska du göra NU? Säga HEJ HEJ HEJ SNYGGING SOM LÄSER MIN BLOGG JAG TYCKER OM
 DIG DU ÄR BÄST

Pratar du fortfarande med personen/personerna du kysste senast? Hehe. Nej, inte nån


Har du sett din bästa vän gråta? Jado


Har du fått någon komplimang idag? Ja, tro det eller ej


Har du varit med i en rättegång? Nei


Är du polare med grannarna? Enda gången jag pratar med dom är när jag säljer kakor....Dom älskar nog mig


Vilka språk talar din mamma? tjatiska


Vilka länder har du bott i? Vretstorp


Senaste piercingen? Öronen. I trean. Jag är rockig på det viset


Har du varit på ett party? Hela livet är ett party


Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Skulle väl dö av rädsla, men det skulle nog vara kul :D


Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror? Fan va kult,


Har du varit utomlands? Jodå


Var är dina syskon just nu? Ingenaning hihi


Vilken tid gick du upp i morse? Kvart i sexx


Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "Knäck=måste imorgon” från broder

När va du riktigt sjuk senast? Somras, då dog jag ju nästan

Vad finns i din bakficka? Du

Har du färglinser? Nei, men vill ha vavavav

Vad gjorde du kl 2 inatt? Snarkade och var allmänt jävla äcklig


Vad är det första du gör på morgonen? Somnar om


Vad ska du göra efter det här? Duscha och städa på mitt rooom


Piss och pest och senapsgas, nu går jag o städaaaaaar fifan.

BIG UP PÅ JULKALENDERN BTW! Fuck all haters, det var den första på länge med gosig känsla i siiig :)  


GODNATT O PUSSSSEL PÅ EER



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar