Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

lördag 17 december 2011

veckan som gick och en dag till

Vi börjar med veckan som gick



Måndag
Jag lanade musikhjälpen och bäddade ner mig i soffan

Tisdag




Luciamorgon






Morgonen efter, emma och louise hade lussevakat.
Powernap och frukost i klassrummet

Onsdag

Jag hade jävligt tråkigt en håltimme så jag pimpade tavlan lite






Lilla henrik med lilla filten i vårt kalla lilla klassrum

Julkalendern! standarrrd 

Torsdag

Tranebane och decimalerna, morgonen efter eventet uppstod lyckades han spotta ur sig 71 st.


Stockholm med la klassa. Älgar eller renar, ingen vet? 

Fredag


Tjejmiddag med fina tjejer

Idagdagen, Lördag : 

Köttbulle-rullning, kaffe, glögg osv

Vädret på morgonen bistod inte med mysfaktor dock, men sen började det blandas i lite snöflingor och då blev det bättre! 



Julklappsinslagning på G 

Chokladkola-smet

Knäck & Rockyroadtillverkning 

Lussebak


Tove med marshmallows på kinden. Pappas konstverk, i dunno


Knäck och knäcksmet alltså. Livets godaste gåva



Allmänt stök i köket. 


Det är typ det denna dag har bestått av! Jävligt mysigt faktiskt.
Just nu sitter jag med familjen och kollar på världens bästa film, love actually.






Mamma fick nyss ett ryck så nu är hon nere och kokar kaffe, skär rockyroadrutor och lastar knäck,kola & kakor på fat, men snart ska vi fortsätta, wiiii

Har för tillfället inte mycket mer att säga än det jag redan sagt.
 ostuderade studier hopar sig just nu över mitt huvud samtidigt som jag och min hjärna redan har tagit lov. Känns som att det kan bli jobbigt. Nån gång i framtiden. Nu ska jag nog ta och joina min kära syster på lite kvälls-big boom bang theory.

 Spenderar sen natten i tv-soffan med de sista timmarna av musikhjälpen & looptroop rockers, det är planen lix. Rockig lördag värre hehew.

småsuddig och fint.


Ha en feeeeeeeeeeeeeet lördagkväll små råttor, hejdå




2 kommentarer:

  1. Hahah, jag måste ta med en egen filt någon dag, så jag slipper frysa ihjäl varenda dag... vårt klassrum är ju faan helt iskallt
    ;]

    SvaraRadera
  2. gört! haha, emma har ju tagit med en egen nu..

    SvaraRadera