Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

måndag 26 december 2011

gick lös med kameran


Hade så jävla o-mycket att göra på julafton innan allt det roliga drog igång så jag tog lite kort och försökte fånga gör-mys-stämningen. Gick mer eller mindre väldigt dåligt men så här såg det iallefall ut : 




























Fina papps!



Ikväll ska det komma hit folk och vi ska äta turkey (det räckte visst inte med svensk julafton, nej amerikansk ska det vara också..) och tills dess måste jag fixa lite grejer med godis och massa, men det orkar jag inte nuuu.

Nu ska jag lägga mig och kolla på truemans show ( ja daniel, märk väl att jag gör det här nu äntligen ) och sen. Chillla lite v a a a a a a a a 



Pusssss! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar