Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

söndag 11 december 2011

bilder från veckan va a a a

Låg ovanligt många kort på min mobil från  veckan som gick, och eftersom dom togs ska dom väl också visas, så jag slänger upp dom här :) 


Första snön då va

Daniel och jag löser gåtor i skolan, 
om man viker två kvartar och typ snurrar ihop det lite...och sen  tänder man..



Mattelektion


Chilla i klassrummet kan man göra, på sitt egna sätt,


Emma-Ellen-Louise
Jag hade skitkul åt dom men inte många minuter efter detta kort togs så lade jag och bella oss på varsin bänk och sov vi med. hehe


Bellas tallrik vs. Ellens tallrik :



<3

~


Hittade en feeet box, om jag hade 700 spänn liggandes skulle jag köpa denna dirr. Och ett tugummi ur en tugummiautomat



Mös lite med Mårten och Mathias efterfredagsgrejjen





Det var allllllt 


Med det säger jag goooooooooooodnatt vaaaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar