Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

onsdag 14 december 2011

några små korta bokstäver eller så

helluuu mi darlings, eller godmorgon kanske det heter tillochmed
.
Om några minuter ska jag kila iväg till hallsberg och hoppa på ett tåg som skall ta mig till hufvudstaden över dagen med min kära klass. ( FAN ATT DET INTE VAR GÖTEBORG ALLTSÅÅÅÅÅ )
Det ska bli så trevligt såååå, vi ska gå på dramaten och national..museet? Obligatoriskt


sen ska se om vi hittar nån julmarknad, käka liteee, fika liteeee, mysa liteeeee. Shopppa liteeeeee.
Från förra året! :






Nice nice nice nice.


Bra dag igår btw, långt&mysigt fika med louuuuuuuuuise, så bra så bra.


Nu springer jag!
HEIDOOo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar