Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

måndag 5 december 2011

att drunkna är inte så illa, om det får en att drömma och hoppas





jag lovar dig här och nu, att dansa på din grav
alla får vi någon gång stå till svars
den skuggan som du flyr ifrån kommer hinna ikapp en dag

~

så mycket bra saker här på kvällskvisten så det är knappt sant



Har inget speciellt att säga egentligen.
Ska bara glida vidare med den där braiga känslan man får i magen när alla låtar passar perfekt


jag vill fånga dagen, jag vill låsa in den, jag vill svälja nyckeln, jag vill gå som vinden, jag vill sluta springa, jag vill promenera,  jag vill släppa taget, jag vill kontrollera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar