Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

fredag 30 december 2011

just den bussen, den var min skjuts hem

Tangerin – Portkod

Hejsan hoppsan lillebror! Och ni andra också.

Jag har inte något akut nyhetssuperviktigt som alla bör veta att komma med idag, tänkte bara rapportera om att mitt liv rullar på, o dä.


Jag vaknade hemma igårmorse, sjuktskönt.  skulle sovit kvar i laxå var tanken men jag gav in för tröttheten och åkte hem. När jag vaknat så flög jag upp och  kastade frukost i min mun och kubbade ut i ett regnigt och blåsigt vretstorp och träffade elin. Vi vandrade runt i ett par timmar, åt pimpim, pimplade cola och diskuterade lite kuliga grejer.

På eftermiddagen åkte vi på släktfika hos mormor i laxå och åkte sen vidare till örebro till göran & susanne, mammas o pappas frieends.
 Riktigt guldkväll var det med skiitgod mat, trevliga människor, jävligt fint hus. Det bästa var ett litet rum som enbart innehöll soffor och fotöljer som gick att luta bakåt, skivor , lp:s , dvd:er, en projektor, masssor med högtalare och en banjo. Alltså allt man behöver för en fet kväll. Jag och systrarna placerade våra rumpor där och spenderade ettpar timmar med den jävligt braiga filmen catch me if you can.


Sen åkte vi hemåt, runt elvasnåret och jag hoppade av vid Åkessons. Lilla pontus fyllde år (22, sjukt) och hade en liten gettogether som jag kraschade. Klockan tolv gick jag, elin och massa folk till fågeltornet, beskådade vretstorp och dom rökte cigarr. Sen spelades det rappakalja i ett par timmar och sen släpade vi oss hemåt och somnade. 


Idag sov vi sketlänge, sen åkte elin hem. Sen dess har jag kört in ved och plockat ner julen på mitt rum, jag är så jävla trött på den, och duschat.
Nu sitter jag här och ska strax fixa mig för att åka till hallsberg för en spel-kaffe-glass-brafolk-kväll. NICE

Imorgon blir det mer bra folk och grejjjjjjer. Fint snus ju.


ser just nu ut som en blötfisk så jag kör på en bild från häromdagen.


HA DET BRAAA NU 

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar