Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

måndag 19 december 2011

hallelujah, det regnar plugg

Ben Howard – Old Pine - jävligt fint smör. Får det att klia i fingrarna av lära-sig-spela&plocka-sug. 


Idag gymmade carro och jag i 1.45 timme/ar, otroligt strongt gjort av oss, vi köttade somfäään!
Jag ligger i sängen helt död, darrar från topp till tå alltså ,galet trött.

 Jag får passa på att ta vara på denna lilla stund av vila som jag får just nu, medans riset till maten kokar , för sen jävlar blir det ingen vila, ingen ro och ingen dator på hela kvällen.
Vi har italienskaprov imorgon och jag har inte kollat över det än, livin on the edgeeeeeeee, rebell you know. Hähäh
Nej men,plugg rasar över oss nuförtiden ; prov imorgon, två analyser, en sammanfattning & två bokrecensioner ska vara klara till på onsdag. Jag måste fixa prao och allt bara kaosar ihop sig.


Hursomhelst, jag är galet glad över att det är lov snart, det kommer bli så jävla jävla jävla bra! Vad jag ska göra har jag ingen aning om, men det är det som kommer göra det så bra! Liksom.  Bo i mjukisbyxor och bara vara med feina hästar hela lovet. GUUUULD!!! 

WÄÄÄÄ! 


PUSSS! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar