Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

lördag 10 december 2011

Men vad ska det bli av mig?


Ingen aning fan.

Igår var det en trevlig dag, det blev en skön eftermiddag i ett extermt slaskigt kumla med vickkevire.
 jojjande och the walking dead stod på schemat. Fint.

Sen åkte jag tåg till ett lika kallt och uschligt örebro och mötte upp med herman. Vi vandrade runt lite och stannade ett tag på la baguette för en macka och en jävligt omanlig cappucino. Sen bussade vi till vivalla och träffade anton och någratill. Satt i en lokal och ugglade i ett par timmar eftersom whatwecametherefor drog igång myyycket senare än vi trott, men tillslut så.




untzuntzuntz









svettiga och snygga. ? . 

otroligt svårt att få bra bildeer tack vare 1. min kamera, 2.den scenbelysningen i kombination med deras röda kläder , 3. de aldrig stod still. Men vafan,


Det blev faktiskt en jävligt fet kväll trots att stor del av publiken och konfransierN var allt annat än goa gubbar.
Blev lite kul autografer och foton sen efterråt, det var också treevlans.
~

Idag har jag handlat massa julklappar på ett smockfullt marieberg, det var ändå ganska mysigt.
Nu ska jag fixxa till mig lite och sen åka ut mot gatan och julmysaa för hela slänten.

Ha det så bra små tomtar och tomater, pusss! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar