Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

tisdag 20 december 2011

Tjobre!

Härlig dag! Inledde med en lugn och skön sovmorgon och fortsatte med företagsekonomi utan lärare, italienskaprov (fick sluta efter man var klar) och avslutade med tyska utan lärare!

Efter skolan tågade jag till örebro och placerade min fina ända i en frisörstol på salong Fräsch. Där lät jag Julia gå lös på mitt blonda hår och trippade därifrån ett par timmar senare, mycket nöjd, med massor av nya färger på slingorna hihi. Vi la i några med en mörkare brun och några med en blond färg så slutresultatet blev skitbra!

Jag tog mig hem med buss och tåg osv, satt och halvsov hela vägen hem,gick låååångsamt och nervöst in på ica och skulle fråga om praoplats -det löste sig på under  30 sekunder! Så otroligt skönt, det har hängt över mig i flera veckor nu. Promenerade hem och möttes av smörrebröd och champagne! Mor min har fått sin befooordran nu, så det är många glada miner här hemma fifan.

Själv sitter jag i min fina onepiece med en näve godis, som jag just gick in och tvingade till mig av min lilla syster, och har det braaaa.

Ikväll blir det att plugga tills ögonen blöder sen imorgon är det JUUUUUUUUUUUUUUUUUUULLOOOOOOOOOOOV!!!!!!!
WOHOOOOOOOOOOOOOOOO BIG UP LIFE!

Tack och farväl för uppmärksamheten bästisar, PUSSS!!






SÅ JÄVLA BRA MUSIIIIIK åh. alla ger mig fucking rysningar, walllalallalalalallaaaaaaaaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar