Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

lördag 17 december 2011

Det är tusen grader kallt

"Känns mest som att jag komplicerade allt som jag ville
Men det var allvar, en sån känsla som aldrig försvinner
För vissa människor fastnar ända in i blodet
På bara några sekunder fast än man inte tror det

Hjärtat i bröstet, kändes som nån rivit ut det
Stegen i natten ledde aldrig någon annanstans
Och jag som bara leta efter någonting som aldrig fanns
'Och jag har trott att jag var alldeles för trasig och fördärvad för att räddas
Vågar du så får du varje skärva utav mitt hjärta


Världen brann upp på så många sätt den där kalla vintern
Jag hade lovat mig själv att aldrig mer ge bort min insida till någon igen
Omsluten av så många svarta moln, så många svarta hål, utan nåt mål
Så nära på, sluta i katastrof

Ju mer jag trott på kärlek, ju mer har den fördrivits
Ju mer jag hatat den, ju starkare har känslan blivit
Det är svårt att älska men svårare att inte 
Så nu står jag här och brinner under lågorna på himlen"
















Så bra bra bra bra bra brabra. AntonKristiansson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar