Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

onsdag 28 december 2011

Tjenare bröder och systrar.


Hur mår ni en dag som denna?
Onsdag. 
En ganska grå och smuduggig sådan också. Är ni trötta? Pigga? Glada? Taggade?

Bra,för det är jag också. 


Trött för att jag somnade sent, gick upp tidigt och gymmade i 1.5 timme. Jag somnade sent för att victor och jag kollade på terra nova och det var för bra för att somna ifrån, ett tag iallefall.

Pigg är jag för att jag nyss sov lite i bastun, och för att jag har gymmat tror jag. Blir liksom pigg i skallen av det.


Glad är jag på grund av många anledningar (och tur är väl det, hur sorgligt vore det inte att enbart ha ett glädjeämne här i livet?) Anledningarna heter b.la jullov, nypurchasade hörlurar som spelar som smort, härlig dag igår med först elvira och sen victor. Ja, de är många helt enkelt.

Taggad är jag för att jag ska på partipartii ikväll och det ser jag verkligen fram emot. få fakka ur lite och skutta galet till alla enformiga discorytmer och intetsägande poprefränger som kommer gå på repeat .




Igår var det som sagt en mysig dag. Elvira och jag åkte in på mellandagsrean och försökte ta oss fram bland folkmassorna och samtidigt fynda, gick sådär.
Elvira fixade till sig två nya tröjor men jag köpte inget. Längre tid och mer pengar lades därimot på Jensens Böfhaus där vi satt och mös väldigt länge. Jag käkade världens bästa sallad och elvira körde man-style med biff och potatis. Skitbra dag!

Sen skildes våra vägar och jag mötte upp med mamma och pappa för att byta lite julklappar och sen träffade jag victor på marieberg. Vi åkte hem till hans lilla stuga och spelade pettson och findus, jojjade, maxi-promenerade och kollade på typ 5 st 40 minuter långa terra nova avsnitt till klockan tre. Najsnajs.



Och nu sitter jag alltså här. '
Ska dricka några koppar kaffe och daska på mig lite mascara så jag ser litemer presentabel ut än i nuläget, sen bär det av mot laxåååååååååå!




Ha en bra kväll loverz, för det zka jag ha


/osminkad och almänt jävla muppig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar