Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

onsdag 21 december 2011

Pulka, kycklingsallad,tomtelufva och flufftäcke

Bra sammanfattning av gårdagen där, tack så mycket.

Jag åkte till skuuulan vid sju, såg på julshowen vid åtta och lallade sen runt rent almänt tills jag började fo real, 9:30.
Då satt vi i vårat klassrum och mös, åt lussebullar och pepparkakor & drack julmust och cola. Vi kollade på en supersöt Ice Age-julfilm och hade nåt jävla quiz..
Sen lallade vi iväg och kollade på julshowen en gång tilll - den var lätt så jävla värd att se två gånger.  Massor med fina människor och fina röster, det var bara helt enkelt riktigt bra. Sen toppade linus och chrizze hela showen med att lägga en Jul-rap med  lose yourself-melodin! haha dog lite när jag hörde den.

Efter julshowen och massa kramar så gick louise, emma, ellen och jag bort till NALLLEEEEES och lunchade oss lite där. Jag åt världens största och världens godaste kycklingsallad. Eftersom den var både skitstor och skitgod så åt jag hela och sen sprack hela min mage.
Hursomhelst, sen satte vi oss på en buss mot marieberg men jag hoppade av i kumlaaa.
 Där gick jag hem till lille victor och typ la mig under en filt och dog hela eftermiddagen, så skönt så.

På kvällen rushade vi till stationen och mötte en snuvig och döv daniel, iklädd en skidmössa från 70-talet och rustad med en pulkaaaaaaaaaaa! Vi tog oss till hallsberg och mötte upp med John och Oskar på picasso,

efter lite grisätande och något märkligt konverserande så letade vi upp en feeeeeet pulkabacke och lät sen timmarna och mogenheten gå. Så jävla roligt var det, haha åh.

Efter en stunds Jeaperdy hos John så kom mitt faderskap och hämtade mig så vi tuffadee  heeeem.
Jag somnade dirrmode och sov som en sten tills för ungifär en halvtimme sen.
Klockan är nu ( hör och häpna ) 08:06 på morgonen och jag sitter och väntar på att gå till bussen till hallsberg. Där ska min hurtiga kusin och jag spendera ett par timmar på gymmet och sen untza oss hemåt igen.

Resten av dagen kommer bestå av städning, paketinslagning, antagligen lite pluggning och ah. Så vidare så vidare så vidare. Wiiiii.

Men tack gode gud och rektorn att det äntligen är jullov. Känns så jääääääääääääääääääääävla bra! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar