Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

fredag 16 december 2011

Let's take it easy and join this lovely harmony




She said I like just lying on the bed
Beneath the celeing with her head upon my pillow
There's nothing else I'd rather do



Hej
Otroligt mysig kväll med många fina flickor, god mat och hundra miljarder samtalsämnen.

Vi satt vid köksbordet från klockan 18.00 till klockan 23:00 och bara pratade och skrattade och pratade och grät(nä, men) och jaa. Bara gosade.Lagade mat gjorde vi också, och åt uppp en hel jävla chipspåse. Nomnomnom.

Nyss när jag skulle ladda en sida (tar tre sekunder med vårat extremsega internet) så somnade jag. Så jag stämplar ut nu.  
Ett köttigt konditionspass på gymmet idag i kombination med lite sömn, lite mat och mycket grejer att göra ger en otrevlig och trött version av herbert kan jag tala om.

Det ska jag och min älskling, sängen ta hand om nu och sova som jönsaarr.
Hejdå! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar