Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

torsdag 22 december 2011

Up above, candles on air flicker Oh, they flicker and they float

And I'm up here holdin' on
To all those chandeliers of hope


Hej bebisar. Som sagt, tänkt, bloggat och gjort var  så åkte jag och gymmade imorse- mot alla mina viljor. Det kändes verkligen sjukt mystiskt att rulla in på skolparkeringen med 08:32-bussen imorse kan jag säga. Och inte blev det något fantastiskt gympass heller, om jag ska vara ärlig. Vi köttade iofs i 1.5 timme men det var ganska allmänt hemskt. 

Sedan dess
 har jag varit lite död, hela dagen faktiskt. Släpat mig runt och ätit en hel rulle pepparkakor, städat litelite och slagit in lite julklappar. Lite. 

Nu ikväll så har jag legat framför tv:n med familjen och richard och kollat på världens bästa animerade film - trassel! och lite annat godt. Han stannade kvar när resten slocknade och vi har mest suttit och varit sepe i några timmar nu. Ätit nattmackor och skrattat åt, ja. Ingenting








Klockan har nu desvärre rullat iväg till två-something och jag måste krypa till mitt rum och sova, men jag skulle gärna sitta och spotta bokstäver på er, mina rara läsare, ett tag till. 
Detta är nämligen en väldigt mysig stund.I rummet är det mörkt, tyst, varmt. Jag har lite te kvar och några mandariner. Jag har nattkonversationer med bra människor, som vi vet är det den bästa sorten :)
Jag är sådär lagom trött, inte så jag mår dåligt av det utan bara almänt lullig och glad för ingenting .


Är smått kär i denna låt sen den framfördes på allés julshow : Coldplay – Christmas Lights
Piano Tribute Maestro – Christmas Lights (Coldplay Piano Cover)
Dock är den inte lika bra i originalform som den var på showen, men detta får väl duga. Har haft den på hjärnan exakt hela dagen, jävligt skön.

Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon är det scones, varm oboy & kebab-ätning planerad. På det tillkommer stressade föräldrar, matlagning, städning, julgranspyntning, ett päron till farsa firar jul och första skinkmackan! Nu är det banne mig nära. 

puuss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar