Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

tisdag 13 december 2011

Mitt i Göteborg vi blazear som en vulkan

Dagen började otroligt bra med lucian i soffan,sovmorgon och allt detdär. 
Vi hade en företagsekonomi-lektion utan lärare och med typ två uppgifter. Resulterade i något som i det närmaste liknade en håltimma.
 Efter det hade vi en italienskalektion där vi kollade på film , jag lade mig på bänken och somnade, fattade ingenting av vad filmen handlade om...
Sen kände jag att tyskan kan jag jobba med hemma så jag satte mig på elvabussen och tuffade hemåt.

Det var min skoldag det! Pärfa.

Nu ligger jag i kökssoffan och har nyss smällt i mig två äggmaackor och sju stycken köttbullar, har fan matkoma. Plus träningsvärk från igår också, helvete.

Men trots det så ska jag nu vara en duktig tjej och plocka undan allt kaoz i köket, dricka massa kaffe och sen kötta dagen med städning och massa plugg!
Ikväll ska jag promenixera med min kära vän Aron och sen säkert lussemysa med la famiglia. Fient som faen.

Juste, det här var det bäst jag  fått som kvällssaga, någonsin. Så sinnessjukt bra haha, skrattade mig till sömns över hur bra det var. Tackar och bockar kapten





hoppa fram 3 minuter. så bra. åh.


pusshejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar