Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

måndag 12 december 2011

shake up the happiness, it's christmas time

Nu har jag lagt den där satans anteckningshögen och det jäfla eu-häftet ifrån mig för kvällen och blickar istället framåt mot trevligare saker.





 Mediaknarkare som ni är kanske ni har uppfattat att "Musikhjälpen i P3"  drog igång idag, klockan 18:00 med Jason Diakté , Kodjo Akolor och Ana Gina.
Denna show ligger mig sjukt varmt om hjärtat och detta mestadels för att jag är truly är en jason-addict.

 Att ha hans sköna röst och klockrena, djupsinniga kommentarer i öronen en hel vecka är tamigfan som en tidig julafton för mig.

Tänkte fira detta med att lana det inatt, hähä.
Har bäddat i tv-soffan utanför mitt rum och laddat upp med en tekopp, en fin gitarr, en dator full med greveholm, en bok och såklart, tv-apparaten inrattad på tvåan där de tre ovannämnda myser runt i en glasbur.Tänker låta tv:n stå på natten igenom och somna och vakna till det.  Kommer bli så mysigt så.


Hör själv hur det låter som att jag går till överdrift men det är en mysig att göra också , det är inte bara för att jag vill lyssna på programmet¨hela tiden. hähä.

Imorgon bitti så kommer det vara Luciatåg och julkalendern som rullar på dumburken istället och jag har planerat en frukost, som naturligtvis skall intas framför detta, bestående av glögg, lussebulle & pepparkakor, hihi. En mandarin också kanske. Och en chokladkalender. Whiiii.


muscho muscho


Heido nu bebies.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar