Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

torsdag 15 december 2011

Köttbullar, kakor och kebab

=Min mat idag. Plus godis dårååå.

Stockholmsresa, alltså.
trevligt var det. Resan hade sina ups and downs, (varav sorgligt nog kebaben var en down)
men det blev tillslut en jävligt mysig dag.

Kom hem till hallsberg och kilade bort till rövpelle i kumla en stund tills pappa hämtade mig, klockan är nu tolv och jag har nyss vräkt i mig en fet skål med makaroner och köttbullar, är fortfarande skithungrig. Ska nog gå in och keka upp min lillasyster, hon gör ändå ingen nytta eftersom hon bara sover och är förkyld.

Eftersom jag ska upp om 5.5 (helvete) timmar så avslutar jag här.

Puss på er era jävlar



dagens på-hjärnan-låt. Asbra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar