Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

fredag 9 december 2011

Any day now Looptroop rockers bout tho knock hinges off the gate now

Now this is definitely one of those days
When everything goes your way, it's okay
You're in love, four leaf clovers all over your lawn
And looptroop rockers is in town to perform
Too many worries try to get you off balance
Get your shades on, walk by, don't look at em
It's not just any day, it's this precise moment
Take a deep breath and fly forward



 Hohoho, operfekt låt för idag osv. Looptroop truly is in town to perform, och dit skall jag, herman och anton ikväll. 50:- , såjävla vääääärt.
Idag är jag på ett särdeles bra humör alltså. Vi kollade på Ensam Hemma förut på engelskan och trots att jag inte har sett den så mycket ( jag har liksom inga personliga julminnen sammanknippade med den ) så fick jag väääärldens julvibbbar



Can't wait to julpynta överallt, kolla på love actually & ett päron till farsa firar jul ( julfilmerna No. 1&2 )
Handla julklappar och ba å åå åå å å å fucking mysa.
Lyssnar på winnerbäck och håkan nu till råga på allt och man blir ju helt enkelt så jävla glad av det så att hjärtat hoppar.



jag slutade för ganska länge sen och klockan är nu bara 13:21, gotta love those fridays alltså.
Det har hittils varit en chillalulldag och det ska det fortsätta med. Jag ska försöka sysselsätta mig nu i timmarna som återstår tills jag ska ta mig till örebru. Det lutar åt kumla eller att ligga kvar i klassrummet och glo nån film, eventuellt sova. Naiiiz.

Imorgon skall jag handla julklappar och sen på kvällen ska jag mysa med fina tjejjoooooor, är så taggad!

Like a baws alltså, ding ding




Ja. weheartit är min bästa vän


HEIDOOO PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar