Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

torsdag 8 december 2011

Jag var mer romantiker än realist och tenderade att välja blind tilltro framför kylig logik

Ikväll spelas queen och matt costa hos lilla mig. Intressant blandning.

Idag solade carro och jag igen. Jag är varm och lite röd i ansiktet. Fint ska det vara

Jag orkade inte äta mat förut men kompenserade det nyss med en enormt stor lussebulle och 40 pepparkakor. Jag har ont i magen.

Jag och richard lät våra fötter förfrysa nån timme och lite mer på något man kallar promenixxx. Insåg att vi tillsammans har trampat dom där små vägarna så många gånger att det liknade en winnerbäck låt om dystra gråa vardagar i en liten stad.

Just nu ligger jag och gosar i min ensamhet, ska krypa ner under täcket och sova trots att klockan precis bara slagit 10, ska bli otroligt skönt eftersom jag vaknar varje morgon med känslan av att nån slår en slägga i skallen på mig så fort jag försöker sätta mig upp. Kan vara pga trötthet. I dont know.

Vill fortsätta att big-upa julen som ger mig tillåtelse att stå med huvudet inne i kylskåpet och äta pepparkaksdeg när jag blir hungrig, ligga i sängen varje ledig stund och slaviskt följa årets jävligt braiga julkalender.

Johan Alander – Punkt

Bra avslut och bra låt.

Punkt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar