Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

tisdag 21 februari 2012

and though I may seem confident, the plain truth is I'm scared, yea, shitless

Åh. Åh vad bra jag mår just nu. 

Kvällen blev supermysig, semlorna blev jättejättejättegoda och åh. allt var så skönt o bra. Vi kollade på hitta nemo, bästa filmen, sen åkte jag hem redan med niobussen.

men ni vet den där känslan man får när man har varit hemifrån länge? sovit här och där och inte riktigt hunnit borsta tänderna etc mellan varven. Man är trött och samtidigt uppe i varv, fräsch-för-tillfället men ändå inte riktigt? Ah bra.
 Jag får iallefall den känslan superduperlätt, och just den infann sig i mig på bussen förut, på väg hem.
   Man skulle kunna tro att jag har vant mig med den, eftersom jag faktiskt flänger en hel del och sällan faktiskt är hemma och bara chillar, men närå, den infinner sig.

Så jag besstämde mig för att göra något åt det, Äckel-och-icke-utvilad alltså.
 så jag plockade ihop en bunt med burkar- badskum, bebisolja, hårinpackning, kroppsscrub, ansiktsscrub & sminkbortagningsmedel- , rakhyvel och en tvättsvamp, drog på mig morgonrocken, tände ljus och la mig och dog i vårat badkar i en timme. Det var så satans skönt så ni kan inte förstå.  Fräsch - helt seriöst - från topp till tå.

Jag ligger nu i min säng med en sovtröja som luktar jättejättegott,hehew, en tekopp som är lika stor som mitt ass och lyssnar på timo räisänen. Semlemätt, lugn, glad och bara ooo. Perfekt.

har äntligen fått tillbaka min favoritbästaälsklingsbok "Jenny" av jonas gardell (som jag säkert har tjatat jättemycket om hehe) så jag ska nog lägga mig och läsa den, eller kolla på nån bra film, jag vet inte.

Imorgon ska jag sova massssor och sen träffa elinet som äntligen har kommit hem från löndön, yes.

Pussss på er 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar