Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

tisdag 7 februari 2012

snart

snart får jag blasta ut Winnerbäckmusik ur bilhögtalarna och vråla med medans jag susar fram på solströdda vägar.

snart får jag ta eftermiddagskaffet på altanen med solen i ögonen och blotta mina bleka ben i hopp om att fånga några strålar


snart får jag ha picknickar på tak och ta kvällspromenader i shorts

snart får jag plocka hundratrettio blombuketter och fylla mitt rum med dem, hur bögigt det än är.

snart får jag springa i skogen igen,och bara sitta på gräset. få en solbränna utan att betala 40 kronor och få cancer.

mycket snart får jag släppa loss detdär pirret i magen igen


snart är det vår, mina vänner. snart får jag allt detdär.

snart, men inte än.inte nu.för nu ska jag nämligen sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar