Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

söndag 26 februari 2012

samma gamla skiva spelar, dansar runt, jag hör oss sjunga




By far den bästa låten från igårkväll. Ja okej att han låter nästan exakt som håkan, men det är ju bra skit så vad gör det egentligen? Ju mer desto bättre.
Allt med den här låten bara skriker sepekärlek och sommar. Åh. Den här pysen måste fortsätta göra musik, då blir jag lycklig.

Igårkvällen var jättetrevlig, jag åkte till daniel på eftermiddagen och hade vääärsta planerna på picknick eller grill där i solen men solen hann försvinna innan vi hann komma på något att göra så det sket sig! Blev chips och mello, sen lite umgänge med fröken franzon och grannbröderna. gött dä mä

Idag har jag hitils bara kört bil och ätit fettttt med mackor. Nu ska jag gå ut och sätta mig i solen, dricka safffft,skriva och bara njuta av de sista timmarna som ledig!

Fient som fan. Puuuuuuuuuuuuussss

Bjur på lite sommarbilder. Mestadels snodda, but still.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar