Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

onsdag 29 februari 2012

TJO to the HOOOO



Jag är uppe över och överallt, hit och dit och ingenstans , aldrig och alltid. 
Jag är skeeeeeeeeeetaglad och allt är så jävla bra. Även fast jag väntade på en lektion i tre timmar som sen visade sig vara inställd idag, så jag kunde åkt hem vid tio, även fast jag har ont i hela mitt svullna öra, min axel, och har träningsvärk i min mage, ben och armar. Jag har ont i huvudet också, och har panik inför ett prov.
 
Men vårat schema är helt jävla underbart denna vecka,

 vädret är ljuvligt, musiken är bäst precis exakt nu och imorgon är det torsdag, så sen är det fredag! 
WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖJ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar