Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

fredag 17 februari 2012

hold the line, love isn't always on time

Jag hade fel igår, hinner visst blogga lite.
 riskettan är gjord nudå, ganska tråkig men vi slutade nån timme tidigare än vad jag hade trott, så det blev ändå helt okej. fick en arraksboll också, nomnom.

Efter det så köttade jag 35 minuter cross så svetten flög åt alla högrar och vänstar, och kastade mig sen hemåt. Sen dess har jag eldat, käkat mackor i tusental, kollat på vänner, duschat och fixat mig.

Nu sitter jag och reminissar min barndom över underbara ted gärdestad, om en timma går bussen. Solen från eftermiddagen ligger fortfarande kvar lite utanför fönstret och jag har en jäfligt bra kväll framför mig. Och en godispåse. blir knappast bättre va ?


Ted Gärdestad – Come Give Me Love
Ted Gärdestad – Låt kärleken slå rot
Ted Gärdestad – Himlen är oskyldigt blå
Ted Gärdestad – Ge en sol
Ted Gärdestad – Buffalo Bill
Ted Gärdestad – För kärlekens skull
Lars Winnerbäck – Vänner


Ha en bra fredag folk's. 

Peace out


aaah, se what i did there?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar