Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

onsdag 8 februari 2012

She has a subtle way, of making you forget your darkness

Behind some clever conversation
No finer heart, could ever beat for you





And tell me
Can you see her shining
Through a crowded room
Where she's the view
And maybe
She'll embrace your innocence, maybe



Sister Hazel – Firefly - Acoustic

Så jävla bra låt, har lyssnat på den 40 gånger om dagen i ett par dagar nu. Den sticker inte direkt ut men är otroligt beroendeframkallande.

Jag sitter nu i elins soffa
. Vi blandar plugg med te & tvtittande i skön onsdagströtthetstystnad.

Idag var jag inne med ellen,emma,ida och ninni och de betalade sin resa till aya napa. Är bara lite mycket avundsjuk. Vi åt på saigon också. Kycklingspett och jordnötssås <3 <3 <3 <3 <3 <3 Standard.

elin och jag har gått massa i snökaoset och mest bara vara sådär normala som vi alltid är.


Nu ska jag försöka slita mig från hennes jävla dator där A och K-knappen knappt funkar (kul att jag nu skrev  fem ord på rad med K i, man får trycka hårt som faaaan för att det ska bli nåt), skeda henne till sömns och sen sova själv.

Imorgon
är det kört dag som gäller,och eftersom jag var så duktig och gymmade på lunchen idag så ska jag nog unna mig själv att åka hem tidigt och vila upp mig!

hoppas det är bra med er alllaaaaa, vi hörs, pusshääääj





FIENA! snodde lite bilder från elins computer 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar