Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

tisdag 21 februari 2012

i don't go cheap but the kisses come free

Zac Efron – Ladies' Choice galet glad låt

Häjhäjhäääj!
 Igårkvällen blev hos fannuluffsan, pizzabak stod på schemat. Små dvärgsalamikorvar lades tillsammans med massa tomatsås på en väldigt fet deg. Och massa ost på det. det blev gott, jag åt nog typ en hel halv nästan.

 Sex svettiga kockar och en niklas la sig sen i sofforna och typ låg där hela kvällen, mer eller mindre. Spelade kort gjorde vi också också föresten. Och untzade musik, O dä. Mysig kväll.

Imorse åkte jag och försökte gymma lite, gick halvbra, men jag tänkte att eftersom jag antagligen kommer smälla i mig minst .. tre semlor idag så kan det ändå vara värt, hehe.

Nu sitter jag i min favoritmyyströjja och gosar mig, ska snart åka till hallsberg igen, så fort mamma kommit hem med min finnerödjasemla hihi för att spendera kvällen hos herr eriksson med amanda & frädrik och baka semlor och sånt! Götta.


Ja, så mycket intressant hade jag att häva ur mig idag! Kan tillägga att jag sprang igår och lyckades då trilla två gånger.En gång halkade jag på grus och en gång på snö. Både mina underbara träningstights, mina långkalsonger OCH mitt ben fick hål i sig. Snacka om att trilla hårt.  Dumt gjort.

HURSOMHELST. nu kanske jag ska skutta vidare, tjarå o såå o dää





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar