Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

onsdag 1 februari 2012

Tack själv Isabel, för att du ger och tar emot


blev så glad över det här fina inlägget på hennes vackra blogg
Inte bara för orden hon gav tillbaks utan för att hon visar att hon tog åt sig av mina


Det finns verkligen en viss magi i texterna hon skriver och jag blir glad av att lilla jag kan försöka få henne att inse det. Så tack själv Isabel, för att du tar emot.


Nu är den nya headern klar föresten, var väldigt skönt att skala av lite.
Jag ska  fortsätta min kväll med min textbok som jag sakta har börjat fylla på med citat och texter från alla världens höger, och lite musik.

Ha det bra alla fina, pusss 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar