Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

fredag 24 februari 2012

One does not simply

....Ignore our lack of life















Ja. Det var mer tjat om oss än om det var om kronprinsessans bebis. Okej att det bara var vi som tjatade men ändååå va.


Nu har alla åkt hem och jag har plockat undan allt. FAN SÅ SKÖNT

Hade på mig jeans där några sekunder när vi åkte och lämnade daniel och handlade o dää, men nu är jag back in mjukisar.  
Vi var klara med hela filmkollandet vid kanske halv sex-sex imorse, någon gång kring det. Så vi kollade film från typ 10.00 till 05:30. Say walla, galet mycket! 20 timmar typ. 
Men nu är det gjort! Det var faktiskt kul som fan, jättemysigt och jaa. Lyckat dygn helt enkelt :)
~


Just nu sitter jag och kollar på hairspray och dricker te och väntar i princip på att somna och bättra på timantalet från inatt, är helt degsnurrig i skallen. 



Öhm. Det var väl det jag har att säga. 
Ikväll skulle jag egentligen ha partat för en gammal fin vän som fyller 18 men kunde inte fixa skjuts så nu ska vi istället fira pappa eftersom han fylller ååååår

Ha dä bra gussar, pööösss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar