Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

torsdag 16 februari 2012

go now, you are forgiven

Hej mina bröder och systrar. Klockan är tjugo minuter i nio och det betyder för mig sängläge.

Till min höger har jag ett nyspräckt paket tucs (went lite crazy och provade en ny smak- garlic and herbs..galen) och en körbok,
och på min vänster dagens 235:e glas med vatten, engelskaböckerna och en temugg. Rädy to do some standard kvällen-innan-pluggning så att säga.


Dagen idag var awesome. vi hade två lektioner på morgonen, sen hade vi tre timmars hål och sen matteprov.
På de tre timmarna han vi fika på en ljuvlig morotstårta (skuren delvis med linjal eftersom vi inte först hittade nån kniv), käka på nalles och åka till brändåsen med louiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiise bakom ratten, med sin nya tillstånds-lapp i ett krampaktigt grepp. Ja, hon har körkort nu alltså, om det inte framgick. Provet gick nog bra,orkar inte tänak på det.  nu är det iallefall klart.

Imorgon kommer jag nog inte blogga så mycket.
Jag har bara två lektioner då med och sen ska jag gå på riskettan, gymma, åka hem och fräscha mig och sen bussa in till friday night live och spendera kvällen där med massa bra peeps och bra lokalmusik. Gräjt fan! 

Nu går jag
. Ha dää braaa. Och ha en gräjt fredag!
Idag blir det bilder på mina fina snusar till klasskamrater , lägg nu fokus på den nya körerskan och en bild på lilla fjanten som är iväg och rockar london.





Puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar