Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

torsdag 9 februari 2012

vaknade i natt av att elin skrämde skiten ur mig

kommer inte ihåg hur hon skrämde mig dock.

Vaknade imorse av att jag satte mig upp och dunkade armbågen rakt i hennes element så jag är död i halva högerarmen. Sen åt jag tunnbröd med hallonsylt och drack te framför brasan och elin satt där med sitt flufftäcke och halvsov. Efter att ha insett att jag var görtrött så bestämde jag mig för att ta ett tåg som gick en halvtimme efter den planerade bussen så vi somnade om igen. det var skönt



nu ska jag ha företagsekonomiiiiiii

TjarååÅ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar