Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

måndag 6 februari 2012

så kom och håll om mig

Nu är jag sådär fan-låt-mig-vara-tio-år-igen.

Det känns som att viktighetssaker bara ramlar över mig, högskoleprov, körskola, jobbansökningar osv osv osv. Får ont i skallen av allt. '
Vill inte vakna imorgon med en slips runt halsen och med håret i en stram knut liksom.

 har även matteprov nästa vecka, ergonomiuppgift som ska skrivas + engelskaglosor med tillhörande kapitelläsning och frågebesvaring. Helvete.

Men jag ska även i alla dessa viktigheter skicka efter den guldskimrande peace & love-biljetten snart, så allt är faktiskt inte bara skit! Och idag kikade solen i hallsberg fram och färgade allt lite gult och fint, då blev jag glad.
Och jag ska rent allmänt försöka fylla min vecka med bra saker!
Imorgon innan dansen så ska lollo och jag ta en lång fika och prata ikapp lite, på onsdag kommer elin hit och vi ska äta våfflor, jag ska även försöka tvinga med damen på en springtur men det kommer ju bli jäävligt svårt kan jag ju säga redan nu.
På torsdag ska ellen och jag sola och amanda och jag kanske simma? Och sådär du vet. Vi plockar in lite glada människor och trevliga saker i dennna februarimånad med allt vad den innebär. Så löser det sig.

Still, fuck vad man känner sig fyrkantig på veckorna. Vad hände med att ramla, falla, kasta, skrika och bara dö för att leva?  Nejdå. Upp klockan sex, äta gröt och snubbla halvblind iväg till en buss som går exakt samma klockslag varje dag. Det finns inget skönt eller bra med rutiner, dom bara totalsuger.

Men nu ska jag sluta waina och ta tag i allt det där istället. Sätta mig nu och försöka plugga så jävla mycket som jag kan så jag slipper ta det lite varje dag.


and so on. Ikväll går listan chunes 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar