Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

onsdag 15 februari 2012

ta mig från allt hittepå. längtar till allting som består

Nu släcker jag plugglampan för idag, och kanske för två veckor framåt? Lov snart ju, fasen va  fint.

Idag har jag varit emo, druckit kaffe, ätit ljuvliga muffins och köttat matte hela dagen. 
Är död i kropp, snopp och knopp efter gårdagens dubbeltträning + dagens beeptest på idrotten.
 Så jag ska nog sova nu, lite fint. 
Kanske plugga lite såndär körteori. Fast antagligen blir det inte så.

Imorgon är det sista jobbiga dagen på många många dagar. När matteprovet är över ska jag skrika av glädje. Högt som fan.



Godnatt på er snusfisar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar