Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

fredag 10 februari 2012

~någon som öppnar ögonen på andra utan att se

Brev Till Kalle – Hjältar. Sjukt bra! rysningar
Brev Till Kalle – Vara som du

En till nyhet på spotify är timbuktus "fallskärm" . Galet härlig låt faktiskt. Jag kommer att sätta mig och lyssna/skriva ner texten väldigtsnart om jag känner mig själv rätt. Så länge räcker det med att lyssna

Timbuktu – FallskärmTimbuktu – FallskärmTimbuktu – FallskärmTimbuktu – Fallskärm


Där hade ni länken ja.

Kvällen bar (som jag visste förut men inte ville blogga om ifall kvällens drottning skulle se det hihihi) till degerfors på överraskningsfest för louise!

Hon fyller 18 år på söndag så ikväll hade hennes degerforsvänner hyrt en lokal, pimpat upp den och dragit dit massa folk, så även oss. Hela veckan har vi smugit runt med detta, handlat paket och aktat oss för att försäga oss.Hon kidnappades runt halvnio ikväll, med ögonbindel och grejer och kördes sen runt i degerfors medans hon.. fylldes på med diverse alkohol så hon var lagom glad när hon väl kom fram.

Så jävla söt var hon när ögonbindeln slets av i lokalen och alla skrek grattis, dyngchockad!

Våran present var faktiskt grym. 
Ett shotspel, ett sugrör som gick runt ögonen och bakom öronen som ett par glasögon, godis, sugrör & tandborste format som snoppar, en enorm tändare med en naken tjej på, en chokladkaka, ett drinkglas och ett kort som ellen gjorde, skitfint. tror det var allt

Åkte dock hem jävligt tidigt, så jag sitter nu i min säng och klockan är tolv. Jag har ätit bottenskrapet av en chipspåse och duschat sen jag kom hem.

Känner att jag nog stämplar ut nu.Kommer nog inte lyckas spotta så mycket akademiska och worldchanging texter med min nuvarande deghjärna så ingen tjänar något på att jag forstsätter skriva. hehe.

PUNKT

Pöss o dää


ps. Att försöka tagga till fest när man av misstag hamnat i "tyst kupé" på tåg är jävligt svårt har vi ikväll lärt oss. ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar