Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

fredag 3 februari 2012

cause you know sometimes words have two meanings

dubdubdunduuun

hej bois och flicks. ligger nu i min sköna säng och gosar och har mig, nyss hemkommen från en mysig fetarkväll hos danielsan.
Kycklingbaguettehos en svettig stickans, en laddning chips ( som dessvärre ej rördes?!) och en typ trekilos godispåse! lite bbt på dä och så var vi i hamn.

nu ska jag sova för att om cirka 8.5 timmar ska jag stå på ip och lifta mig till laxå för att kolla på fjusaboll hela dagen.
Vänner, BK och svettiga män, tycker jag låter som en tvärfet kombination faktiskt.
därifrån brummar jag sen till Elvira och hänger där kvällen lång med allsköns vackra flickor.


blir bra det hörni, puss och godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar