Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

måndag 13 februari 2012

Om man ska krascha ska man göra det riktigt snyggt.




För du var guld i ugnen, jag låg som grus i parken, 
men du flydde aldrig, jag va så djupt i knarket. 
Jag va vaken men jag drömde att jag sov,
önskar att jag glömde det du kom ihåg. 
Men väckarklockan ringde, mitt i mitt zombiemode, 
botad med närheten som jag va långt ifrån.




Jag ville se hela baletten utan snedsteg.
Och sluta dansa mellan raka rör och mened.
Inom fall från höga höjder är jag veteran.
Du fånga mig i kragen fem i tolv på sjätte dan.


Du renovera min syn, du gav mig nya penslar, 
knuffa mig in i nuet fast jag bad att få vänta. 
Du sa att tiden fattas för hur jag levat nyss
Du måla mig en karta, markerad med ett kryss. 
Där är en sjöjungfru, här är ett odjur.
Där blommar fyrklöver, här växer otur. 


Du är känslosvall, jag är känslokall du förändrar allt.


kanske var det tur, 
att jag föll så djupt för det var 
du som fick min fallskärm att vecklas ut


Timbuktu – Fallskärm
Timbuktu – Fallskärm
Timbuktu – Fallskärm
Timbuktu – Fallskärm


så jäklarns jäklarns jävla bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar