Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

söndag 12 februari 2012

I've got a perfect body, but sometimes I forget

I've got a perfect body, cause my eyelashes catch my sweat, yes they do, they do-o-o-o-o-o-o-o-o


dagens album. Så bra. 



Är lite gullig sådär på förmiddagskvisten.

Eller ja, klockan är tre kanske räknas som eftermiddag, men det är förmiddag fortfarande, för mig. 


Jag vaknade strax innan ett och åt en fet brakfrukost med richardo som kom hit fem minuter efter att jag öpnnat mina ögon.Vi ut i skogen och skulle filma till SoG men det blev inte såvärst bra så vi gav upp rätt fort. Nu är jag och mina djupfrysta fötter tillbaka i mitt varma hus och njuter av detta faktum för fullt. Hur fint det än är ute med solen och allt dää så blir man kall av snön, det är bara så som det är.

Idag ska jag hinna plugga och städa ordentligt på mitt rum, ska bara hitta energin, Och sen deppa över att det är alla hjärtans dag snart. Bara för deppandets skull. Och lite för att jag saknar a certain someone lite. bara lite

Igår var jag på en jättehärlig tjejmiddag-deluxe.
Det fanns förrätt,varmrätt, efterrätt, fördrinkar, chips och godis - allt man någonsin kan behöva. Kom hem och somnade runt halv fyra.

Nu ska jag bounca vidare.
Fick ett plötsligt dyng-tagg-ryck! En winnerbäcklåt snurrades på nyss och nu kom även "life is a highway" på shufflen. WOAAAA
Lite sol och lite musik, all you ever needed fan.

PUSSSS!
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar