Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

torsdag 9 februari 2012

och det ser lite ut som den där natten när ladan brann, om du minns

Den vinner som är trägen, den förlorar som ger upp
Drömmarna och vindarna hjälps åt
och så fort man tittar neråt så vänder dom hitåt och sjunger:
Vart tog den där elden vägen, vart tog elden vägen?






Åh så bra. Det är en truly dansa-galet-till-låt om man får rätta vibben, underbart.

Min dag blev ganska underbar trots att jag hade panikångest imorse när jag kom till skolan.

 Sprang in i klassrummet i sista sekund med skevt och ojämt smink, risigt hår, gammal jävla tröja och utan att ha duschat på ett bra tag fan. Ingen höjdare det inte. 
 Men det blev ändå en fantastisk skoldag eftersom det slumpade sig så vackert att vi blev lektionslösa från klockan 10 och framåt, hade liksom inget annat val än att åka hem. tråkigt! Nej.

Kom hem klockan halv tolv och somnade då på stubben. Jag sov till klockan två och lyckades på så sätt snarka bort alla planer på att städa rummet, dra ut och springa, sjunga & spela högt på min ostämda gitarr och bara passa på att njuta av att dagen var ung och jag var ensam hemma. Bra lisa, bra.

Men nej, jag ska verkligen inte klaga, dagen vände på ett helt fantastiskt sätt iochmed att vi slapp alla lektioner och dää. Underbart.



 Ikväll har jag tagit en fetlång dusch och gosat runt i fräschet. Det har varit gööött.
  Jag har även lyckats totaltappabort min mobil, mindre gött. Har ringt den 140 gånger men den finns inte?!

Nu ska jag kolla på ett avsnitt av "New Girl" , verkar vara en skitskön serie så jag ska ge den en chans :)





Lite småsuddig bild men vafaaan

PUSS BARN


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar