Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

tisdag 28 februari 2012

så jävla GULD med tuc:s


Sitter och hetsäter i min lilla säng, har ätit ett halvt paket nu. Fuck mat och mackor. Big up for tuc


Mina lår skakar. eller ah, dallrar kanske är en mer exakt beskrivning av de onödiga vibbrörelserna som nu inte vill lämna mina ben. Jag var osmart och körde ett skithårt benpass och körde cross innan dansen, och sen körde vi benstyrka på dansen också. Jag är död.

Hade bara det att säga. Upp med tuc:s och ner med morgondagens träningsvärk.

Nu ska jag fortsättta knapra käx, hääääääääj


The Buzzcocks – Ever Fallen In Love (With Someone You Shouldn't've)? - dagens på-hjärnan-låt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar