Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

tisdag 28 februari 2012

Cause the world keeps spinnin'

Round and round
And my heart's keeping time
To the speed of sound
I was lost til' I heard the drums
Then i found my way

 Ever since this old world began
A woman found out if she shook it
She could shake up a man
And so I'm gonna shake and shimmy it
The best that I can today

'Cause you cant stop
The motion of the ocean
Or the sun in the sky
You can wonder if you wanna
But  never ask why

And if you try to hold me down
I'm gonna spit in your eye and say
That you cant stop the beat!


Haha, hur kan en låt göra en så glad? Galet. Jag slog på denna under de fyra sista minuterna av mina 25 minuter på crossen förut och dom kändes  plötsligt som bara typ en minut! Sjukt hur mycket musik hjälper när man försöker träna alltsooooo.

Anyhow. Just nu bloggar jag egentligen enbart för att undvika att plugga, eftersom jag ska göra det när jag internet:at mig klart. hehe. 

 Jag kan ju berätta att.....
 Jag hade bara en lektion idag,och sovmorgon. Jag jobbade mellan 8:35-9:40, typ.
Sen dess har jag mest lallat runt, gymmat lite, ätit lite, o så dää ä ä ä ä ää r. Jag orkar inte åka hem idag innan dansen så jag åker till kumla emellan, men personen som jag tänker hyra in mig hos slutar inte förens om typ 1.5 timme så här sitter jag och dör
. Men det är iallefall fint väder hihi.

Nu ska jag sluta tjöta med er och kasta mig på eu:tema-prov-plugg. YEEESMAAN


pusssdå 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar