Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

tisdag 6 mars 2012

and i'll never stop beliving, that i will rule the world one day

Maybe just not today... Or tomorrow.


Hej bäbys.
Just nu känns det som att mitt huvud skall klyvas itu så jag ska fatta mig kort.
Idag klippte jag mig och allt det där. Håret blev ganska mycket kortare eftersom det var så jäkla slitet, men färgen blev perfekt! ialllefall så som jag tänkt mig, typ ljusbrunt helt enkelt. Glad.

Eftermiddagen spenderade jag i kumla, drickandes nyponsoppa och pluggandes och mysandes och sedan tuffade jag till dansen. Var inte med eftersom jag är lite typsjuk, tänkte bara kolla så jag inte missade nåt nytt men såklart så gjorde dom inte nåt nytt så jag kastade i princip bort hela min kväll på deeeeeeet. Men det var ändå helt okej. Jag fick lite pluggat gjort och fick även se ellandellan som hade tagit en tripp till solen och chillat där i trettio minuter :*

Nyss åt jag en fetgod blandning av micrade hallon, keso, hallonkesella, gojjibär, yoghurt, banan, mandlar och russin. Fy sate vad gött det var, rekommenderas fananananannaanannan.

Nu ska jag krypa till kojs så jag tar mig upp imorgon. Har ett lite feting till prov på morronen så jag släpar väl mig iväg till det, sen får vi se om jag åker hem sen kanske eventuellt, kanske vore lite skönt.

Så ah. Sjukdom och två finnar, annars ä dä jävla bra!

Piss och pusss
...farväl håret

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar