Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

lördag 17 mars 2012

omotiverade mobil-pix

Jag tar lite kort ibland ibland med feletonen, men jag lägger aldrig någonsin (knappt) in dom på datorn, så när jag väl gör det är saken som jag fotade inte längre aktuelll. Det är en pickel som har följt mig länge och gjort mitt liv mer eller mindre miserabelt.
 Men nu har jag faktiskt lagt in massa. Så om det är lite off-topic varning så gör det inget. Det är tanken som räknas.

Det blir som en liten sammanfattning av året hittils, en jävligt dålig sådan men ändå.

Tove tomtar sig lite


Ut på vinterpromenad miss i nassa med aronman













Kapeteten på kongressen! Scheissefett.


åkte från linköping till kumla och solen sken hela vägen.
Första vårkänslan. 
Sen körde vi nästan på en älg





Chippsdipp och fotbollsspel en kväll









Tillbaka i skolan. Tyckte att jag hade en söt mugg, att örjan hade en söt tröja och att vi fick en jävligt jävligt jävligt god kladdkaka.


Esabcup, linnéa och jag supportade vårt lag i snön! 















Louise fyllde år, överraskades, grät och fick massa snoppformade tingestar. Sugröret ovan bland annat


Klotter på engelskan




Första raggarrundan med en nöjd tjej! 


Brev till kalle, brown bag bluezz och ocean avenue spelade på martin och my's projektarbete 
"friday night live" 


Jag blev sugen på töj och fuskade lite


En såndär eftermiddag som är gjord för att lyssna på jättemycket musik och åka bil i solskenet! 




Kakorna kom , ihi. 

Hittade en tröja som jag var tvungen att ta kort på, och visa mamma.. hihi


Middag på Jensens. Något oförberedd bild 



Var på fiesta.


Börjar kollla upp grejer inför resan, 31 maj åker vi, wohoooo.


Lärde Elin att sova som en europaekonom


Spenderade massa minuter på ica. Köpte tillslut en såndär, dom ser ju för jävla goda ut alltså.


Slutligen, lunchkonsert med reggaetema,
 tyckte att teas dreads passade så bra så de fick stå för bilden där.
Kikar ni lite närmre så ser ni hussmo och chrisse också.


Jaaaaaaaaaaaaaaa det var det. 
Nu ska jag inte skjuta upp mitt liv längre. Jag måste slå ihop datorn och hoppa in i duschen, och borsta tänderna och sånt hih. Bli lite fresch.
Ska nog borsta tänderna i duschen ,det är ju guld.

Ikväll vet jag inte vad som bjuds riktigt. Kumla blir det iallafall, sen om det blir fiesta eller om det blir att sova i en soffa eller om det blir tjejkväll vet jag inte ään. Men det blir nog guld iallefallllllllll.


Är jävligt ful just nu, så jag lägger upp en bild från nån helt annnan gång då jag var jävligt snyggg. Heheheh osv. Men pussssssss på er. Ha en faboulous lördag män och kvinnor! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar